lördag 5 september 2009

Nä nu jäklar

Eftersom jag faktiskt varit sexton redan i 2 timmar enligt japansk tid tänkte jag att det fick vara dags att ladda upp lite bilder. Yay!

Jag tänkte också att eftersom jag tog ca 1 000 000 bilder under Campet, och jag får ångest bara jag tänker tanken på att titta igenom dem och lägga upp här på bloggen, och eftersom det redan finns en massa bilder ni kan se därifrån på Facebook, så lägger jag det projektet åt sidan så länge. Kanske lägger upp någon video eller så för det tog jag många!

Men här får ni lite bilder från min vecka hittills i Nagoya! Det är lite blandad ordning men ni kan säkert gissa er till vad det föreställer, haha.

Skriver mer och lägger upp bilder från mitt födelsedagsfirande senare! Enjoy ~































9 kommentarer:

  1. Oh ma gosh moooa - ett grattis för dina 16 senaste år, och underbart med bilder! Den rosa mobilen är ju fantastisk! Agnes

    SvaraRadera
  2. OMGOMG!! skoolunifoormeen!! och ditt rum, så gulligt. åh, vad fint du verkar ha det ialf. Grattis såklart! vi hörs snart!!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!
    Gud vad fina bilder!!! men det var för få på dej :(

    SvaraRadera
  4. Grattis =D

    Så søtt rom! OG SÅ SØT MOBIL!
    Misunner deg!

    Jeg linker til deg på bloggen min også hvis det er greit!

    Savner deg!!
    Håper du har det kjempe bra =D

    Jeg skal bytte familie om en måned eller noe .__. Kanskje jeg får mitt eget rom da? o.O =D xP

    SvaraRadera
  5. Min älskade finaste födelsedags-Moa! Grattis på din Sweet 16!!!! Och tack för alla bilder, nu har jag definitivt en jättebra bild av din nya vardag i Nagoya. Och du tar så fina bilder, verkligen superfina. Hoppas du blir firad idag och att du har roligt med Erica. Pussåkram, I love you. Mamma.

    SvaraRadera
  6. ett stort grattis på den 16:e födelsedagen tillönskas unga fröken moa ström för närvarande i tsushima, japan.
    ett fyrfaldigt leve för henne; hurra, hurra, hurra, hurra!
    med förhoppningar om storslagna hyllningar från många vänner.
    högaktningsfulla hälsningar,
    onkel karl johan i stockholm.

    SvaraRadera
  7. Älskings-Moa! Så roligt att se dina bilder!
    Och vilken utsikt! Kan det vara skolan, byggnaden som är med..
    Fint rum, och vilken cool mobil!
    Undrar som sagt om mitt mejl till den gick fram från igår kväll?
    Hoppas du hade en fin födelsedag,
    Love u most, p

    SvaraRadera
  8. MOOOOOOOOOOOAAAAA!!!!! GRAAAATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, DE KÄNNS SÅ KONSTIGT ATT DU ÄR PÅ ANDRA SIDAN JORDKLOTET NU OCH VI ÄR KVAR I RUTTNA SVERIGE HAHA, NEE MEN DET ÄR JÄTTEHÄRLIGT ATT DU HAR FÅTT DET SÅ PASS BRA OCH FÅTT EN MASSA COOLA JAPANSKA KOMPISAR, YOUR DREAM CAME TRUE!! :d VI SAKNAR DEJ JÄTTEMYCKET, HOPPAS DU HAR HAFT EN UNDERBAR FÖDELSEDAG, WE LOVE YOU
    PUSS OCH KRAM //GYMPA ELLEN ;)HAHA

    SvaraRadera
  9. eftersom det fortfarande är den 6:e september i landet du föddes, och du säkert som dom flesta ungar är född på kvällen (eller?), så skickar jag en ytterligare hälsning nu, på din mest riktiga (återigen en chansning?) födelse-dag! många här tänker mycket på dig och hoppas du mår riktigt, riktigt bra! kram stora flickan!

    SvaraRadera