onsdag 23 september 2009

Macha




8 kommentarer:

  1. Vicky-chan savner Moa-chan veldig!

    SvaraRadera
  2. moa-chan! macha, är det nån slags te-cermoni eller vad gör ni? för det är väl inte väldigt stora sake-koppar ni dricker ur, haha! måste fråga, är det din syster erika som skrivit en kommentar igår på svenska (via translator)? så jkla gulligt isf..
    stor kram fina du!

    SvaraRadera
  3. men VICKY JEG SAVNER DEG TUSEN GANGER MER JU!!

    ahaha kalle macha är sånt där grönt te som jag älskar över allt annat, och kommentaren från erika är en svensk erika som är utbytesstudent i osaka :P

    SvaraRadera
  4. Skitintressant det är att läsa!!! Du lägger upp bilder och bra text. Tummen upp!

    SvaraRadera
  5. Åh, Mois du ÄR kawaii! Gud, vad roligt du verkar ha det!!
    Underbaaaaaar skoluniform jag vill också ha! Poppis bland killarna, märker jag? Här är mina blonda vänner mycket mer exotiska och populära än jag, hmm..
    Du skriver sååå bra! Och fina bilder! Love you and miss you!
    Ps. jag tror säkert du kan mer franska än jag...

    SvaraRadera
  6. Vad var anledningen till din lilla te-ceremoni? Vred du koppen i rätt läge? Lätt att dricka fel! - hi...

    SvaraRadera
  7. Hur mycket japanska kunde du innan du åkte?

    SvaraRadera