måndag 29 mars 2010

Lite PICZ

Just nu är jag lite bummed över att mamma och Claras flight blev inställd och hela skiten, men i väntan på deras ankomst tänkte jag i alla fall lägga upp lite bilder från vårlovet och EF-campet! Sen har jag tid att köpa en resväska också (som jag inte hunnit göra än, haha).
Först och främst så var konserten superbra! Inte lika bra som BigBang♥ (såklart), men ändå underbar! Några av killarna kom ut i publiken och tog bilder med fansen, och en av dem kom i närheten av där vi stod så jag sträckte ut handen och rörde vid hans arm. HAHA. Såååå snygg han var på nära håll... ♥




Han som jag rörde vid är den blonda killen som rappar. COOL VA?! :D

Campet var skitkul! Sov inte ett skit på nattbussen, så jag hade inte så mycket energi under Disneyland... haha. Det var äckligt mycket folk där nu när det är lov dock så att vänta 3 timmar på varje attraktion kändes sådär halvkul... Dessutom är jag inte ens särskilt intresserad av Disney (självklart är jag det men mer filmerna, inte liksom som japanerna som älskar Musse Pigg-mobilsmycken och bla bla bla), plus att det var svinkallt och regnade. Haha. Resten av campet var skitkul! De nya utbytesstudenterna var så ovisa och gulliga, kändes grymt att vara senpai! Hehe. Många kära återseenden med både EF Staff och andra utbytisar, så det var supermysigt! Jag ska dock låta bilderna tala för sig själva. Bye bye!
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar