tisdag 9 mars 2010

Det regnar

Idag är en sån där dag jag bara vill ska ta slut så fort som möjligt. Usch. Är sur på allt och alla och ja, bara orkar inte med livet. Haha tänkte att jag måste skriva ett emo-inlägg åtminstone en gång här på bloggen!

Det bara regnar och regnar och är kallt och idag har alla japaner varit elaka mot mig, det känns inte alls bra. Förutom en japan som log till mig jättesnällt på posten, det kanske var för att jag såg så eländig ut att hon kände sympati. Tack snälla japan!

Sen har jag köpt hem massa choklad som jag legat och tröstätit framför TV:n. Imorgon ska vi ha någon slags mystisk projektdag i skolan och jag har hamnat i en grupp vars ämne typ är "hur du lyckas som chef i ditt drömjobb"-konstigt och jag kommer fatta 0,00% av vad som händer och alla kommer tänka "vad gör hon här...". SKA BLI SKITKUL!!!!

Vill att det ska bli varmt och soligt och att alla ska vara glada. Tänk så enkelt livet skulle vara om alla bara var glada. Vi får väl hoppas att det blir bättre snart...

Det är stunder som denna som man måste tänka på delfinerna i the Cove och trösta sig själv med att det finns alltid någon som har det värre än en själv... och se på den här reklamfilmen för att bli på bättre humör:



Hahahaha älskar Kanada-kun! Hihihi "Chocobooru??"
HEJDÅ PÅ ER FÖRLÅT FÖR DEPPIGT INLÄGG

6 kommentarer:

  1. Hej Älskling! Jag förstår precis vad du menar med depp-dagar... kan dom inte bara försvinna? Men ack nej, då och då kommer dom och dom ska genomlidas, hejåhå. Men du vet ju hur det är: efter regn kommer sol! Angående The Cove så vann dom en Oscar för bästa dokumentär! Så nu får japanerna skämmas tror jag. Och att du ska bli supermodel tycker jag inte är ett dugg konstigt, du är ju världens vackraste! (tillsammans med Clara naturligtvis) Kram från en stolt mamma.

    SvaraRadera
  2. jag älskar kanadakuuuunnnn, vi ska gifta oss!

    SvaraRadera
  3. Hahaha!!! Vilken kul film!!!

    SvaraRadera
  4. Kära kära kära Moa. Depp är inget kul. Om han inte heter Johnny (hehe höhö, Hanna är rolig)
    Jag saknar dig. Läste dina kommentarer och skrattade lite fint för mig själv.
    Sen ville jag mest säga att jag uppmuntrar chokladätandet.
    Fet puss

    SvaraRadera
  5. GLÖMDE SÄGA OMG OM MODELLANDET!!!


    OMG

    SvaraRadera