onsdag 31 mars 2010

Happy Party Tajm in JAPA〜N!!

Clara är dagens skrivare!! YAY

Hej alla moas läsare, jag är moas syster jao. moa skrev ett inlägg i min blogg när jag var i Dugger, så nu är det min tur muahaha. ok så inte mycket har hänt, men japan är härligt och flashigt! och nu skall man äta men vad? jag vill ha sushi och moa vill ha curry och mamma... well hon är inte här i vårt rum.

det har varit jättekul att träffa moa igen, hon har förändrats så mycket men ändå så lite! Det är ändå moa som man träffar, inte en japansk fjortis! YAAY (det hade varit ok, ändå för syskon kärlek består!)

hmm. nu sitter vi alla på rummet. och mamma säger att det inte spelar någon roll vad vi äter. ok jag har varit här snart en dag nu, mitt och mammas bagage kommer imorgon morgon. det blir kul för jag har faktiskt saknad mitt bagage. jag är väldigt glad att jag får tillbaka det.

ååh jag är hungrig och spendar tiden genom att skriva att jag är hungrig. jag blir faktiskt lite mätt av att skriva. sushi med avocado vorre gott. jag har lovat stina att inte äta val eller delfin, men det skulle jag inte göra iallafall. jag vill ha lite grönsaker med svamp också! men man brukar inte få grönsaker med sushi? man får miso soppa (vilket är jättegott jag dissar inte det!), men aldrig grönsaker. man får iofs gurka ibland i sushin. det är gott. fast gurka är typ 90% vatten... fast det vet väl alla vid det här laget. det var värsta grejen att säga det till alla när man gick typ i nian.

jag skriver meningslösa saker just för att det inte hänt så mycket hitills. det är bara känslor som hänt och det kan man inte beskriva med oooooooord HAHA därför får ni lite foton istället. foton är ju 1000 ord eller vad det var...











vad trevligt det var att skriva till er, nu har moa pratat färdigt och mamma har slutat vara emo! så nu blir det mat... även om vi inte bestämt oss... woops!

ok moa vill ha curry, och hon ska gå dit och vi har inget val! nu tänker jag lära mig japanska så jag kan äta vad jag vill!

men jag kanske äter med moa ändå, för hon är härligt sällskap ♥!

2 kommentarer:

  1. haha, bra där c-dog!
    omväxling på bloggen liksom, minns faktiskt inte att moa skrev på duggerblogen.. nä just ja, då var väl jag på hawaii, hehe.
    största haha va pia har slutat va emo! jag skriver nu min första LOL nånsin för d är d värt haha!
    hoppas bags kommer imorrn!
    hälsa pok.

    SvaraRadera
  2. CURRY ÄGER SUSHI SÅ HÅRT! iallafall för tillfället... men du har rätt, alldeles för lite grönisar i sushi :C tänk att vi älla är typ tre timms away från each other >v< ☆★

    SvaraRadera