lördag 27 februari 2010

Mums Mums

Give me more Macha Latte! Hihi.
Idag träffade jag en tjej som heter Mai. Hon ska börja på universitet snart som ligger i Tokyo! Vill också åka till Tokyo. Blä. Vi gick i alla fall och shoppade och såg filmen "Valentine's Day". Jag tyckte den var kul (bara för att ni vet hur mycket jag gillar romcoms) och satt och skrattade lite tyst för mig själv eftersom japaner inte skrattar på filmer, och efteråt sa Mai till mig "Du måste ha älskat den så som du skrattade!". Haha.
Imorgon ska jag gå på Open Campus för Nagoya Visual Arts, skolan som det kom några tjejer från och höll föreläsning om på min skola för ett tag sen. Det ska bli kul! Sen ska jag plugga lite också för jag har prov nästa vecka... usch. Men det är skönt för då får vi sluta tidigt! Sen efter proven kommer vi ha halvdagar varje dag fram till vårlovet! Hurra!!!
Min koreanska obsession håller i sig förresten. Just nu tittar jag på ett drama som heter "Coffee Prince" som är underbart!! Japanska draman är förstås också bra men koreanska har något liiite mer västerländskt över sig på något vis.


Alla killar förutom den tredje från vänster som är en tjej som låtsas vara kille. Hahaha.

Hoppas ni har det bra därhemma i storkylan! Här var det nästan 20+ och sol idag. Jag gick omkring i skjorta och kjol och kände mig supersomrig! Hehehe〜
Baibai!♡

2 kommentarer:

  1. AHH om du inte har kollat på koreanska versionen av hana yori dango, gör det! Den är hur underbar som helst!! :DDD

    SvaraRadera
  2. Hi Darling!
    Jaha, då får vi se vad det blir med den koreanska obsessionen, då...
    Blev absolut avundsjuk på temperaturen, här +1, tö och tråkigt väder,
    grått. Ser framemot påsk i Bruksvallarna, med skidåkning o.s.v.
    Hoppas det går bra med provet iaf, har varit ute o gått eller snarare halkat omkring i slasket... ;D
    puss älskling!!!

    SvaraRadera