söndag 21 februari 2010

안녕!


Gick på promenad med Minto häromdagen. En fin hund, om än lite gnällig och jobbig ibland.
Har haft en trevlig helg! Igår sjöng jag karaoke i tre timmar med en galen liten japan, och idag sov jag superlänge och sen mötte jag upp med Jonathan och åt ramen. Haha vi satt kvar jättelänge och åt superlångsamt, och sen ropade jag till servitören att vi ville ha glass varpå servitören såg väldigt besvärad ut och sa "Alltså vi stängde för tio minuter sen...". Hahahahaha, stackars japaner! Vågar inte säga till de stora stygga utlänningarna att dra, hehe. Så vi betalade och gick och köpte glass på mataffären bredvid, och sen satte vi oss i gräset och åt glass och pratade i typ två timmar. Det var mysigt! Jonathan är en fin kille han.
Jag äter Estrella-chips just nu och tittar på TV. Japansk TV ♡. Men just det, kan ju berätta att jag har gett upp på Japan nu och tänker köra på Korea istället! (Därav inläggets titel som förresten betyder "HEJ")
Så hejdå på er! Puzzz

2 kommentarer:

  1. Moa! Idag är det exakt nio månader tills nästa harry potter film har premiär! Det är som att vänta på ett litet barn :)
    pusss!

    SvaraRadera
  2. Haha, er som å se meg selv (det med Korea i stedet for Japan)! xD Generelt er jeg mer fan av Korea enn Japan, men japansk er enkelere enn koreansk!
    Japansk er et kult språk, koreansk er et vakker språk ^^

    LA OSS STUDERE KOREANSK SAMMEN xP

    SvaraRadera