torsdag 31 december 2009

Bye Bye 2009



Tänkte jag skulle skriva ett litet inlägg som avslut på detta år, 2009.
Har varit ett fint år tycker jag! Haft en bra tid här i Japan och jag ser fram emot allt det som väntar de 6 månader som är kvar! Ganbarimasu! (Jag ska göra mitt bästa!)

Har precis varit ute på en promenad med Minto (hunden), i det FRUKTANSVÄRT KALLA mörkret bara för att bli underbart överraskad av något bekant vitt virvlandes i luften, och vad var det om inte SNÖ! ♥ HURRA!! Blev helt överlycklig och sprang runt och försökte fånga flingor på tungan! :D Hahaha. Gräsligt kallt var det dock och jag har ju inte ens köpt mig en vinterjacka än, eller vantar för den delen, så jag och Minto gick tillbaks rätt snabbt och jag satte mig framför min heater och försökte tina upp igen. Så åt jag lite Marabou Helnöt också för att fira! Hihi.

Jag har tagit det lugnt nu under mitt vinterlov, sovit och träffat vänner, och idag har vi städat här hemma för det gör japanerna sista dagen på året. Har suttit och rivit sönder kartonger typ, haha.

Ikväll ska vi äta något gott och sen se på någon crazy nedräkning på TV. Och imorgon ska vi (tror jag) till något lokalt tempel och be för att det nya året skall bli trevligt.
Känns konstigt att det bara är runt 6 timmar kvar för mig av 2009... Liksom, 2010 är jättemycket! 10 år sen det var 2000! Galet galet. Nja nja. Är väl alltid så i början. Haha.

Tack alla som läser min blogg, fortsätt med det! Ska försöka sluta med mina långa uppehåll som uppstår då och då... (hahaha).
今年もよろしくね☆ (låt oss fortsätta med vårt fina samarbete nästa år med)

Ses på andra sidan 〜

GOTT NYTT ÅR!! ☆
KRAM FRÅN JAPANEN!

2 kommentarer:

  1. HAHA! Johnny's countdown :3
    Den var fin~

    SvaraRadera
  2. Hej min älskade Moa! Jag önskar dig ett riktigt härligt 2010! Det är så spännande att få vara med om din modiga resa i Japan. Alla dina upplevelser och utmaningar! Tack för 2009, din blogg, vårt skypande, mejlande och tack för all din kärlek. Stor kram och kärlek från en smått melankolisk Mamma.

    SvaraRadera