söndag 27 december 2009

FILM!

Surprise! Enjoy ☆
(VARNING FÖR GAIJIN-FLUM!)

11 kommentarer:

  1. JAPANER!! men fan moa vilken bra film. <3 saknar dig!

    SvaraRadera
  2. CRUEL! helt GRYM film! men blev det tillräckligt med film från mitt besök för att göra en? tror inte det va? :C aja there is always next time. love ya <3

    SvaraRadera
  3. aww tack jag saknar dig med CLARA!!! :(

    och ellen... filmade vi ens något när du var här..? :O

    SvaraRadera
  4. I HAVE BEEN THERE AT THOSE WEIRD RULLETRAPP THING SEVERAL TIMES!!

    SvaraRadera
  5. love it!!!!!
    speciellt shinkansen-segmenten med försterspegling, very arty..
    kände du till det gamla kända sven jerring - referatet från fotbollsmatchen sve-jpn i berlin-OS 1936 "japaner! japaner! japaner, överallt japaner!", eller var det bara en slump? kul iaf!
    kram!

    SvaraRadera
  6. Hej Älskling! Jag får inte upp filmen, har försökt en massa gånger. Måste be Kalle och Clara om hjälp... Vilket fint blogg-inlägg, och självklart ska du gå på film-mötet. Kul med japansk 16 m m film! Du har ju själv filmat på det formatet. Och tack för en jättefin julafton på skype. Jag saknade dig så himla mycket men det var härligt att få prata. Nu går vi mot Nyår och nya tider! I love you! Mamma.

    SvaraRadera
  7. Åh nu fick jag igång filmen. Så underbart! Du filmar sååå bra min älskade dotter. Och nu börjar jag längta till Japan och till dig och att åka Shinkansen. Puss Mamma.

    SvaraRadera
  8. hihi jag hade hört "japaner!"- uttrycket någon gång men visste inte att det var från det tillfället! spännande :D

    tack för uppskattningen! man gör sitt bästa, ne ☆

    SvaraRadera
  9. Hej Moa! Kul att läsa din blogg.Förstar att du har det bra.Hoppas detta far fortsätta.Roligt att du och Ellen kunde träffas.Jag önskar dig ett GOTT NYTT AR!Kram fran Ellens mormor

    SvaraRadera
  10. Åhh tack så mycket! det var underbart att träffa Ellen! hoppas du haft en fin jul och får ett ännu bättre nyår! Gott nytt år!!

    SvaraRadera