torsdag 30 juli 2009

Visumpapper!

Nu har jag äntligen fått mina visumpapper som jag ska fylla i och skicka iväg till japanska ambassaden i Stockholm! Gick och hämtade upp dem på EF's huvudkontor här i Stockholm för bara några minuter sen. Med det kom även mitt "Certificate of Eligibility", som jag också ska skicka in. Det behövs för att få visum, och det ser jättecoolt ut! Titta titta!



EF's huvudkontor med läskig vakt...
(Han är gjord av plast)

Imorgon är det exakt 3 veckor tills att jag åker! Har svårt att förstå att detta verkligen händer...

Försökte precis hitta en japansk översättning till ordet "crazy" och gissa vad det är om inte KURESHII. Haha.

Så, ja... KURESHII da yo, kore wa! Ma ne......

2 kommentarer:

  1. Kommer följa din utbytesstudent resa!!!!!
    /Pepoo

    SvaraRadera
  2. Hurra! :D Vad kul! Lämna en kommentar då och då så blir jag glad :)

    SvaraRadera