måndag 13 juli 2009

Tålamod tålamod tålamod tålamod

Idag är det 38 dagar kvar och fortfarande ingen värdfamilj... eller skola... eller kontaktperson...Tänk om de inte hittar något och skickar mig till typ England istället!? Då dör jag. Avlider. Desintegrerar.

Jag är i Los Angeles förresten. Här är det varmt och trevligt men jag dör en liten död inombords för var dag jag öppnar Mail-inkorgen och hittar 0,00000 st "Hej vi har hittat en värdfamilj till dig!"-mail från EF. Jag vet att jag måste ha tålamod men nu börjar jag oroa mig smått.

Jag har även ändrat layouten på denna blogg, men det är bara första steget i förändringen som lär ske innan jag hinner åka iväg... bland annat headern ska bytas ut. Hur som helst, om ni gillar det blir jag glad, gillar ni det inte kan ni gå och göra en Hermione (ställa er i ett hörn och tjura).

Här är jag på en marknad i Venice (kokosnöt med sugrör=wohoo!):


Detta var sista nonsens-inlägget! Nästa gång jag skriver lär jag
1. Ha fått värdfamilj, skola, stad eller liknande
eller
2. Ha blivit förflyttad till dum-England (no offence, jag älskar England, speciellt Harry Potter, men jämfört med Japan...)

Ja ne!
Moa

2 kommentarer: