onsdag 9 juni 2010

Flowerfire


Bilder från sommarfestivalen! Det var superkul, kom lite sent dock för jag råkade gå tå fel tåg och inte märkte det förens efter 45 minuter (haha så jäkla dum), så min värdpappa och Kaoru kom och hämtade mig där från ingentstans med bil och körde mig hela vägen till festivalen. Det var sjukt mycket folk! Visst är jag söt i min yukata btw ♥





Fireworks! På japanska heter det 花火 (hanabi), som betyder "blomeld".






Jonathan och hans girlfriend Risa!





Deka-chan (Visst ser hon ut som en docka!)


Arina


Sen kom min värdbror och hans familj på besök också, Hinata-chan var lika söt som förra gången! Och hon lärde sig mitt namn!!! JÄÄÄÄTTEEESÖTTT!! Hon sa typ "Måååa-tan!!" (Moa-chan) Jag smälte! Kaoru och Tsubasa blev jätteavis för hon har inte ens lärt sig deras namn än (hah!!!)






Byebyeeee!

3 kommentarer:

  1. grattis moa-chan!
    vi har just sett japan slå kamerun i vm!!!
    keisuke honda, din kille, gjorde målet, yay!
    din lojala mamma har suttit och hejat på ditt lag HELA matchen! o t o m clara vajltjajl har kollat :)
    pok, ses snart!
    chef-san

    SvaraRadera
  2. gud vilken söt unge...

    Förresten vad är det i strutarna?

    SvaraRadera
  3. jag vet, japan vann!!! jag satt och kollade med min värdpappa och värdbrorsor, det var superduperkul! honda är så snygg att man dör lite. haha.

    och visst är hon söt!! alla här hemma är helt kära i henne, min värdmamma syr typ 8 klänningar om dagen till henne, hehe. och i strutarna är det crepes! japanska crepes är suuupergoda, man kan välja mellan en massa olika fyllningar och sen får man de ihoprullad i en strut! sååå gott!

    SvaraRadera