söndag 30 maj 2010

Life is good.


Behöver jag säga mer? Det är kanske därför jag aldrig skriver längre, haha. Hoppas ni inte är alltför besvikna! Don't worry I still love you guys ♥

Just nu sitter jag och tittar på Japans vänskapsmatch mot England inför VM, iklädd min Nakamura-tröja (yeahh!!!). Nakamura är cool just för att han heter Nakamura men de riktiga hetingarna är dessa:






Keisuke Honda ♥♥♥











och





Marcus Tulio TANAKA! ♥♥♥
spelar i Nagoyas fotbollslag som jag ju gick och såg under vårlovet, så jag har alltså sett honom IRL!!! (Han var förstås lika cool då med... dregeledregeli)







Orkar inte skriva alltför mycket men bilder ska ni få!! Jag var på Ghibli-utställning igår med Tsubasa (min 23:årige värdbror) och hans kompisar, det var jättekul! Tsubasa är lite av en animenörd (han har massa figurer och grejer i sitt rum för dyyyra pengar, hahaha).



Jag gjorde Totoron!! Haha fin va!



Haha vi gick in på Marimecko och när Tsubasa tog fram den här skjortan började jag skratta så mycket att jag råkade spotta ut mitt tuggummi på golvet, hahahaha! Själv tyckte han att han såg rätt tuff ut (not).


Nakamura... inte lika snygg som Tulio eller Honda men coolt namn iaf. *suck* (Jag är snygg dock!)




Tsubasa är cool.


Sen idag har jag varit och klättrat i berg med massa japanska pensionärer (vän till min värdmamma), så kan man också spendera sin enda lediga dag i veckan (jag hade skola igår halva dagen, och åkte därifrån till Ghibli-utställningen). Det var väldigt vackert!! (Men ni fattar kanske alla att jag hellre velat ligga hemma och sova, he he he...)








Skolan är rolig, allt är bra, vädret är fint och BLA BLA BLA ni hajar grejen. Mycket snack om hemresa mm. De flesta åker ju hem nu, Rei har redan åkt till och med! Jonathan åker den 25:e juni, några lite tidigare eller senare. Det känns sorgligt och overkligt... men ja, allt som har en början har ett slut eller vad man nu ska säga.
Det som är bra är
1. Jag har EN MASSA roliga saker att se fram emot! Mitt schema är med andra ord fullspäckat, haha.
2. När jag väl kommer hem väntar kära återseenden och den 25:e juli kommer LEV OCH JONATHAN TILL SVERIGE OCH HÄLSAR PÅ!!!!!!! YAYYYY LEV!!!!!!! (Och Jonathan såklart men han är ju fortfarande här med mig nu)

Och nu lite roliga och färska Photobooth-bilder för att lätta upp stämningen!!






Haha Kaoru och min värdmamma är så söta! NU BÖRJAR ANDRA HALVLEKEN HEJA JAPAN SOM FAKTISKT LEDER MED 1-0 THANKS TO MAH BABY TULIO!!!!! PUSSSSSSS

2 kommentarer:

  1. vadå, marimekko-skjortan var snygg ju!

    SvaraRadera
  2. söta bröder. söt flicka. härligt liv.
    underbart, men nu är det dags att komma hem snart!
    we miss you!

    anonym kock

    SvaraRadera