tisdag 20 oktober 2009

Plugg! Och inga element!



Jag låter bilderna tala för sig själva den här gången!
Dock kan jag ge er en snabb update på mitt liv just nu genom denna lilla lista:

Midterminsprov i skolan - jag ska ta engelskaproven och pluggar därför japanska så jag ska förstå och kunna översätta ordentligt... inte roligt... och alla mina vänner pluggar till halv 4 varje natt, stackarna! De har nämligen prov i ALLA ämnen!

Det är så kallt! I Japan har de inte element! Jag fryser typ 23 timmar om dygnet...

I helgen ska jag åka till Hamamatsu för vår "en gång i månaden-meet up" med alla EF-utbytesstudenter i närheten. Det ska bli kul! Ligger ungefär 2 timmar bort med vanligt tåg (vi är för snåla för att ta Shinkansen...)

Imorgon (onsdag den 21 oktober) kommer jag att ha varit här i TVÅ MÅNADER... TIDEN GÅR SÅ FORT! Redan en femtedel har gått! Helt galet...

A ja, titta och njut nu små barn!

Bai bai ☆

Japanen

































2 kommentarer:

  1. Hej Älskling! Det tål att upprepas; du är verkligen en jätteduktig fotograf, otroligt fina bilder. Fin komposition och ljus. Och sen alla partybilder signalerar ju att du har kul och det är ju också viktigt. Och lugnar ett mamma-hjärta! Harpa-filmen är väldigt fin, vilken musik. Kan man köpa?!! Hoppas du har en bra dag, sorry för utebliven skype igår. Puss och kram Mamma.

    SvaraRadera
  2. "Det är så kallt!"
    Oooojjj... det är ju bara slutet av oktober ännu. Vänta tills i mitten av januari!

    SvaraRadera