torsdag 22 oktober 2009

疲れた。。。


Sitter på Starbucks igen. Surprise!

Idag var det prov och vi slutade vid elva. Sen har jag varit på Muji och inhandlat lite pennor, och nu ska jag iväg på jakt efter en Kanji-textbok! Duktiga Moa.

Vid tre ska jag åka till killarnas skola för då slutar de, och då ska jag leka med dem en kort stund innan jag drar mig hem och pluggar till provet imorgon... som kommer gå åt helvete! Ja, ja, palla bry sig.

Om ni undrar vad rubriken säger så betyder den "Trött..."
För det är jag, hahaha.
Well then, ska dricka upp mitt kaffe nu.

Ciao bellos 〜

4 kommentarer:

  1. Min älskade lilla dotter, hur kul har du det?
    Haha, hur kul som helst iaf, älskar dina bilder, kan du inte ta några från risfälten till?
    Fortsätt bara men glöm inte bort att verka i skolan, skulle också gärna se någon bild från lektionen med blomstersammansätting, det vore kul!!
    Puss min älskade Moa Rebecka!!

    SvaraRadera
  2. missing missy moa...

    SvaraRadera
  3. Hejsan rolig läsning det här, undrar om man kanske skulle kunna få din msn (om du har någon)^^ och kunna maila lite frågor. Är väldigt sugen på att resa som utbytesstudent till japan.

    SvaraRadera
  4. HEJ VICTOR FÖRLÅT!

    glömde helt bort dig ju! självklart ska du få min mejl!

    moa.stm@gmail.com

    mejla på med frågor bara! ska svara så bra jag kan :)

    SvaraRadera