onsdag 13 maj 2009

百日

Idag är det exakt 100 dagar tills jag åker till Japan! Hurra! Imorgon kommer det att vara 99 - tvåsiffrigt!

Tänkte bara jubla lite över det... Annars tänkte jag också beklaga mig över att balkongerna i vårt hus ska renoveras i 14 VECKOR ---- i stort sett hela sommaren. Hejdå planer att sitta på balkongen i värmen och vara glad över att ha en balkong!

Och för att avsluta, för nu är jag riktigt sen till dagens film shoot med A och S, får ni lyssna på låten jag älskar mest just nu med Miura Haruma som jag också älskar mest just nu! Enligt Evelinas sand-spådomar ska jag gifta mig med honom iförd Geisha-dräkt, få sju barn, och sedan brännas på bål men det gör ingenting, it's all worth it! Låten heter Konjou Nashi och är från en film som heter Negative Happy Chainsaw Edge.

1 kommentar:

  1. Hej moa, vilken fin video! Synd att han dör i slutet ;__; Gulligt att ha med mina bloggar, oh you :B durr
    /Clara strömmis

    SvaraRadera